Zwroty

Zamówiony produkt jest niezgodny z zamówieniem lub przesłany rozmiar jest nieodpowiedni?
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.

1. Zwracany towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. 
2. Klient otrzyma zwrot środków na konto zgodne z danymi zawartymi w Karcie zwrotu produktu. Lelixia.pl zobowiązuje się nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanego towaru, zwrócić Zamawiającemu koszt towaru wynikający z dokumentu zakupu towaru.
3. Koszt obsługi zwrotu pokrywany jest przez Zamawiającego i wynosi 10 PLN. Kwota ta zostanie odliczona od zwracanej kwoty za produkt. Koszt ten naliczany jest niezależnie od tego czy oraz w jakim zakresie zwrot zostanie uwzględniony.
4. Kupujący pokrywa koszt opakowania, zabezpieczenia oraz nadania przesyłki do sprzedawcy.
5. Przesyłki ze zwracanymi przedmiotami wysyłane na inny adres nie będą odbierane.
6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem oraz nadawanych do paczkomatów.

W przypadku zwrotu obuwia - Klient zobowiązany jest do zwrotu w oryginalnym pudełku, w nienaruszonym stanie pudełku. Pudełko należy owinąć folią lub dodatkowo zabezpieczyć, tak aby nie naklejać bezpośrednio na pudełko listu przewozowego. Przy widocznych uszkodzeniach lub braku oryginalnego pudełka, wartość zwrotu zostanie obniżona o koszt pudełka tj. 9 PLN.

ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES

L'elixia Fashion
Folwarczna 62
97-300 Piotrków Trybunalski


KUPUJĄC BEZ KONTA W SKLEPIE lelixia.pl

  • wydrukuj i wypełnij kartę zwrotu produktu: pamiętaj własnoręcznie ją podpisać
  • podpisaną kartę dołącz do paragonu i zwracanych produktów
  • pieniądze zwracamy na konto, z którego została dokonana opłata

POSIADASZ KONTO NA STRONIE lelixia.pl

  • zaloguj się na swoje konto
  • wejdź w zakładkę „SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA”
  • kliknij przycisk „ ZWROT” przy wybranym zamówieniu
  • postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie
  • do odsyłanych produktów dołącz kartę zwrotu produktu, dowód zakupu
  • pieniądze zwracamy na konto, z którego została dokonana opłata

Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie wpisany numer rachunku bankowego przez klienta podczas wykonywania zwrotu

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl